Astăzi despre păstarnac..

Desi cei mai multi dintre noi il folosim doar in ciorba, pastarnacul este o "leguma fericita" pe care merita sa o iubim mai mult..

Este o sursă excelentă de fibre alimentare!

100 g de rădăcină oferă 4.9 mg sau 13% din fibre. Fibre adecvate în dietă -  ajută la reducerea nivelului de colesterol din sânge, obezitate și constipare.

 

Suntem raciti? Compușii anti-inflamatori din păstârnac pot îmbunătății afecțiunile respiratorii precum bronșita și astmul.

Există, de asemenea, zaharuri naturale, care se găsesc în pastarnac, care este, de fapt, chiar mai dulce decât morcovii. Deși un conținut ridicat de zahăr in dietă nu este încurajat în special pentru cei care încearcă sa slabeasca, conținutul de zaharoză din păstârnac nu prea are efecte dăunătoare asupra sănătății, după ce este consumat în forma sa naturală.

 

Aveti probleme cu dintii? Păstârnacul este bun pentru sănătatea orală deoarece poate combate bacteriile care cauzează boli ale gingiilor și carii.

AVIZ viitoarelor MAMICI,,,Pastarnacul reprezintă o sursă de acid folic, care este esențial pentru dezvoltarea prenatală, deoarece ajută în prevenirea defectelor de naștere. Acidul folic care este o formă a vitaminei B, ajută la prevenirea bolilor de inimă și poate preveni osteoporoza sau chiar boala Alzheimer în rândul vârstnicilor.

Poate ajuta la ameliorarea problemelor renale, cum ar fi pietrele la rinichi datorită proprietăților sale diuretice.