Porumb

1 august 2013

Imi place la nebunie porumbul fiert .. Dar recunosc ca nu ma asteptam sa ma ajute sa-mi mentin silueta. Iata ce am citit despre el:

 

Porumbul conține antioxidanți care protejează ochii de razele solare, și luptă împotriva radicalilor liberi, prevenind îmbătrânirea prematură.

 

Porumbul conține și luteină și vitaminele C și E, iar consumul constant previne demența, hipertensiunea, cancerul și ajută la scăderea colesterolului, protejând organismul de boli cardiace, diabet și hipertensiune.

Poate nu avem cel mai bun soi...am dat si de stiuleti cu boabe mai rare dar gustul este absolut minunat.

Mai mult decat atat este primul an in care avem porumb din plin - si unde mai pui... Netratat, nefertilizat si din samanta netratata cu grija selectionata, udat doar de Dumnezeu si sapat din greu dupa toate ploile de la inceputul verii. Trebuie insa sa ne grabim ca si el se grabeste sa se coaca sub razele arzatoare ale soarelui din aceasta saptamana.

Porumbul fiert conține din belșug un carotenoid numit beta-cryptoxanthin, care are proprietatea de a preveni apariția cancerului la plămâni.

 

După o cură de 15 zile cu porumb se poate constata atenuarea stării de greață, a durerilor de cap, a stărilor de oboseală sau a insomniilor.

 

Tiaminele din porumb sunt responsabile de metabolismul eficient al carbohidraților și ajută la menținerea capacităților cognitive, încetinind procesul de îmbătrânire a creierului cu până la 10% în cazul femeilor și 5% în cazul bărbaților (conform cercetătorilor de la Universitatea din Hamburg)

 

Este recomandată consumarea porumbului simplu, iar nu în combinații greu de suportat caloric de către organism. În combinație cu alte alimente, fie chiar și cu unt, aportul său caloric crește simțitor.

 

SLABIM mancand PORUMB

 

Un adult are nevoie zilnic de circa 130 de carbohidrați pentru ca organismul său să funcționeze normal. Un știulete de porumb fiert conține cam 30 de carbohidrați, ceea ce înseamnă că dacă vrei să slăbești, poți înlocui masa de seară cu porumb fiert, plin de fibre sățioase.

 

Proteinele din porumb acționează ca un combustibil pentru metabolism, dar, în acelaşi timp, are un conținut scăzut de grăsimi, ceea ce îl face mai eficient și hrănitor decât o friptură grasă.

http://www.legumefericite.ro/index.php?section=1&country=1&lang=1&module=crm&component=product_details&item=9733

Porumbul fiert conține fibre vegetale, care mențin senzația de sațietate și te fac să mănânci mai puțin. În plus, fibrele te ajută să menții glicemia în limite normale și menține colesterolul la un nivel acceptabil.

 

Potasiul din porumbul fiert, necesar pentru buna funcționare a mușchilor, inimii și a echilibra cantitatea de apă reținută de corp.

 

Porumbul conține vitamina A, care este un antioxidant natural foarte important pentru sănătatea ta și funcționarea corectă a organismului, pentru un metabolism rapid, care te ajută să slăbești ușor.

 

Noutati din Gradina de vrei citeste rogu-te lista de mai jos; culegem zilnic pentru oamenii care doresc sa se hraneasca sanatos! Ingrijim cat putem si suntem recunoscatori pentru roadele primite!