Arhiva Newsletter

Newsletter LF nr. 68/16-04-2016: Mazare noua. Radacinoase proaspete.
Newsletter LF nr. 67/27-03-2016: Mai mult un dar decat o buruiana
Newsletter LF nr. 66/19-03-2016: Macris. SOS ambalajul..
Newsletter LF nr. 65/12-03-2016: Despre orezul salbatic
Newsletter LF nr. 60/23-08-2015: Prazul si pasta de rosii
Newsletter LF nr. 58/10-08-2015: Telina. Capsuni. Porumb. Ardei iute. Coriandru
Newsletter LF nr. 57/13-07-2015: Fasole verde. Capsuni. Mere verzi bio
Newsletter LF nr. 56/29-06-2015: AFINE:SARE. PRODUSE NOI
Newsletter LF nr. 52/02-05-2015: Ridichea uriasa
Newsletter LF nr. 51/26-04-2015: Meniu de weekend
Newsletter LF nr. 49/18-01-2015: Banca de Lapte. Cartoful. LIVRARILE
Newsletter LF nr. 48/10-01-2015: Pastarnacul si Planuri in Ianuarie
Newsletter LF nr. 47/04-01-2015: Miroase a iarna in casa?
Newsletter LF nr. 46/14-12-2014: Prietenul nostru AVOCADO. Vacanta de sarbatori
Newsletter LF nr. 45/07-12-2014: Anunt important in noul sezon
Newsletter LF nr. 43/02-11-2014: De gustibus..
Newsletter LF nr. 42/26-10-2014: Culegem de sub zapada...ridiche de luna
Newsletter LF nr. 40/28-09-2014: Ce mai avem in panere?
Newsletter LF nr. 38/22-06-2014: AFINE in sfarsit. Zmeura pentru marti
Newsletter LF nr. 37/08-06-2014: Asemanari dintre oameni si plante
Newsletter LF nr. 34/17-05-2014: Vreti sa diversificati?
Newsletter LF nr. 33/12-05-2014: CAPSUNI cu livrare maine
Newsletter LF nr. 32/13-04-2014: La multi ani oameni cu nume de floare!
Newsletter LF nr. 31/30-03-2014: Concurs COS VERDE inainte de PASTE
Newsletter LF nr. 25/30-09-2013: Final de Rapciune intre Legumele Fericite
Newsletter LF nr. 24/04-09-2013: Veste din Poveste
Newsletter LF nr. 23/19-08-2013: Legume Fericite in perioada 20-26 august
Newsletter LF nr. 22/05-08-2013: Legume si fructe noi in luna lui Gustar
Newsletter LF nr. 21/29-07-2013: Plecaciune

Plecaciune

Multumim Doamna, Domnule..

Imi place la nebunie porumbul fiert .. Dar recunosc ca nu ma asteptam sa ma ajute sa-mi mentin silueta. Iata ce am citit despre el:

 

Porumbul conține antioxidanți care protejează ochii de razele solare, și luptă împotriva radicalilor liberi, prevenind îmbătrânirea prematură.

 

Porumbul conține și luteină și vitaminele C și E, iar consumul constant previne demența, hipertensiunea, cancerul și ajută la scăderea colesterolului, protejând organismul de boli cardiace, diabet și hipertensiune.

 

Poate nu avem cel mai bun soi...am dat si de stiuleti cu boabe mai rare dar gustul este absolut minunat.

Mai mult decat atat este primul an in care avem porumb din plin - si unde mai pui... Netratat, nefertilizat si din samanta netratata cu grija selectionata, udat doar de Dumnezeu si sapat din greu dupa toate ploile de la inceputul verii. Trebuie insa sa ne grabim ca si el se grabeste sa se coaca sub razele arzatoare ale soarelui din aceasta saptamana.

Porumbul fiert conține din belșug un carotenoid numit beta-cryptoxanthin, care are proprietatea de a preveni apariția cancerului la plămâni.

 

După o cură de 15 zile cu porumb se poate constata atenuarea stării de greață, a durerilor de cap, a stărilor de oboseală sau a insomniilor.

 

Tiaminele din porumb sunt responsabile de metabolismul eficient al carbohidraților și ajută la menținerea capacităților cognitive, încetinind procesul de îmbătrânire a creierului cu până la 10% în cazul femeilor și 5% în cazul bărbaților (conform cercetătorilor de la Universitatea din Hamburg)

 

Este recomandată consumarea porumbului simplu, iar nu în combinații greu de suportat caloric de către organism. În combinație cu alte alimente, fie chiar și cu unt, aportul său caloric crește simțitor.

 

SLABIM mancand PORUMB

 

Un adult are nevoie zilnic de circa 130 de carbohidrați pentru ca organismul său să funcționeze normal. Un știulete de porumb fiert conține cam 30 de carbohidrați, ceea ce înseamnă că dacă vrei să slăbești, poți înlocui masa de seară cu porumb fiert, plin de fibre sățioase.

 

Proteinele din porumb acționează ca un combustibil pentru metabolism, dar, în acelaşi timp, are un conținut scăzut de grăsimi, ceea ce îl face mai eficient și hrănitor decât o friptură grasă.

 

Porumbul fiert conține fibre vegetale, care mențin senzația de sațietate și te fac să mănânci mai puțin. În plus, fibrele te ajută să menții glicemia în limite normale și menține colesterolul la un nivel acceptabil.

 

Potasiul din porumbul fiert, necesar pentru buna funcționare a mușchilor, inimii și a echilibra cantitatea de apă reținută de corp.

 

Porumbul conține vitamina A, care este un antioxidant natural foarte important pentru sănătatea ta și funcționarea corectă a organismului, pentru un metabolism rapid, care te ajută să slăbești ușor.

 

Noutati din Gradina de vrei citeste rogu-te lista de mai jos; culegem zilnic pentru oamenii care doresc sa se hraneasca sanatos! Ingrijim cat putem si suntem recunoscatori pentru roadele primite!

 

As vrea sa-mi pastrez aceasta stare.. si anume de recunostinta; sunt recunoscatoare tuturor oamenilor din jurul meu - prieteni sau neprieteni, rude sau nu, .. si multumesc vietii pentru ceea ce imi ofera.

O vorba blanda si lina, ganduri reconfirmate, incurajari binevenite si asta in urma unei greseli facute...si asta de la un om care nu te cunoaste; un om de la capatul firului; un om care nu are nici un interes ..

 

Va multumim doamna LD pentru lectia din aceasta zi. Am invatat inca o data ca in loc sa-l faci pe celalalt sa se simta vinovat, il poti incuraja si ii poti evidentia lucrurile bune pe care le face. Mai mult, ii arati ca esti langa el si il intelegi.

Vestile rele se pot transforma in vesti bune, gandurile negre in ganduri pozitive.

Doar atat si nimic mai mult pentru aceasta seara.

Plecaciune,

 

As vrea sa-mi pastrez aceasta stare.. si anume de recunostinta; sunt recunoscatoare tuturor oamenilor din jurul meu - prieteni sau neprieteni, rude sau nu, .. si multumesc vietii pentru ceea ce imi ofera.

O vorba blanda si lina, ganduri reconfirmate, incurajari binevenite si asta in urma unei greseli facute...si asta de la un om care nu te cunoaste; un om de la capatul firului; un om care nu are nici un interes ..

 

Va multumim doamna LD pentru lectia din aceasta zi. Am invatat inca o data ca in loc sa-l faci pe celalalt sa se simta vinovat, il poti incuraja si ii poti evidentia lucrurile bune pe care le face. Mai mult, ii arati ca esti langa el si il intelegi.

Vestile rele se pot transforma in vesti bune, gandurile negre in ganduri pozitive.

Doar atat si nimic mai mult pentru aceasta seara.

Plecaciune,

Newsletter LF nr. 20/22-07-2013: SAPTAMANA ROSIILOR
Newsletter LF nr. 18/08-07-2013: De ce Legume Fericite? De ce KALE?
Newsletter LF nr. 17/09-06-2013: O furnica duce-n spate..
Newsletter LF nr. 16/02-06-2013: O saptamana cu soare!
Newsletter LF nr. 14/28-04-2013: Saptamana mare
Newsletter LF nr. 13/11-04-2013: A inflorit caisul!
Newsletter LF nr. 12/03-04-2013: Verde mult in viata noastra!
Newsletter LF nr. 11/10-01-2013: 2013 urari de bine
Newsletter LF nr. 10/04-12-2012: Vin sarbatorile
Newsletter LF nr. 9/26-11-2012: 6 Luni de Legume fericite
Newsletter LF nr. 8/18-11-2012: FRIGUL CONTRACTA PRETURILE
Newsletter LF nr. 7/05-11-2012: Saptamana SALATEI
Newsletter LF nr. 6/23-10-2012: E nunta in gradina!
Newsletter LF nr. 5/07-10-2012: Legume Fericite in luna lui Brumarel
Newsletter LF nr. 4/01-10-2012: Legume Fericite printre flori si-n mult de verde
Newsletter LF nr. 3/03-09-2012: E toamna iar
Newsletter LF nr. 2/20-08-2012: Stiri din Gradina Fermecata