Reteta saptamanii, pepene galben si afine

5 PASI PENTRU DIMINETI PERFECTE!

 

Cred cu tarie in faptul ca fiecare masa ar trebui sa ne lase cu zambetul pe buze si sa creeze o atmosfera pozitiva in interior.

 

Mi-am adus aminte in aceasta dimineata de momentele in care lucram in corporate, cand ma trezeam cu 20 de minute inainte sa fug pe usa, cu cafeaua intr-o cana portabila si ochii carpiti de somn.

 

De atunci s-au schimbat multe in viata mea, mi-am inceput propriul business si fac ceea ce ma pasioneaza: yoga si nutritie.

 

Unul din efectele pozitive ale practicii de yoga este usurinta sporita in a ne schimba obiceiurile negative in actiuni pozitive.

 

Castigam cunoastere si prin punerea ei in actiune castigam intelepciune, astfel incat ne este mai usor sa facem lucrul potrivit la momentul potrivit.

 

Am vrut sa impartasesc cu tine 5 pasi pe care ii poti aplica pentru a incepe fiecare dimineata pe un ton pozitiv:

ESTI O PERSOANA MATINALA?

 

1. Culca-te mai devreme. 10 – 10:30pm este un interval minunat. Poate va fi un pic dificil la inceput, mai ales daca ai ore de culcare tarzii precum 1 – 2 dimineata, insa incepe in fiecare saptamana cu 30 de minute mai devreme, pana ajungi la ora pe care ti-ai propus-o.

 

2. Trezeste-te devreme. Intervalul 6 – 6:30 este perfect pentru o dimineata dinamica, rezervata activitatilor care iti aduc bunastare mentala, fizica si spirituala. Rezerva zilnic 2 ore care sa iti fie dedicate integral tie.

 

3. Fa o sedinta de yoga de 1 ora in fiecare dimineata. Cand nu poti ajunge la studio poti accesa yogaonline.ro si poti face yoga cu ajutorul sedintei noastre inregistrate. Despre beneficiile practicii de yoga zilnice poti citi mai multe aici.

 

4. Pregateste-ti un mic dejun dupa pofta inimii: fie dulce, fie sarat, bucura-te de culorile verii in fiecare bol de mancare.

Cei din echipa Legume Fericite sunt mereu alaturi de tine cu cele mai bune ingrediente si cele mai proaspete alimente.

 

Eu scriu retete saptamanale, insa daca simti ca ai nevoie de mai multa indrumare sau retete noi, ma poti contacta (aici) oricand si putem stabili impreuna care sunt urmatorii pasi ca tu sa devii mai sanatos, mai energetic si eliberat de stres.

 

5. Gandeste-te in avans la meniul saptamanal. Planificarea te va ajuta sa mananci sanatos si in momentele aglomerate.

 

O data ce iti planifici agenda anticipat poti observa mic dejunurile pe care nu ai timp sa le iei in tihna si te poti pregati cu fructe de sezon si cu nuci pe care sa le iei in masina.

 

Sau un smoothie plin de vitamine pe care sa il mesteci (nu bem smoothiurile ca pe apa) in drum spre job.

 

Toti acesti pasi sunt mici schimbari pe care le poti face gradual, insa sunt pasi care te indreapta spre obiectivul de a fi mai sanatos, mai fericit si mai relaxat.

 

Daca nu ai incercat inca pepenele galben si afinele, sa o faci de indata, sunt suuuper gustoase si proaspete!

Bol cu pepene galben si afine

 

  • O felie de pepene galben introdusa in blender si facuta pasta
  • O mana generoasa de afine
  • 3 linguri de fulgi de ovaz
  • 1 lingura de faina de cocos
  • 20g caju
  • 1 lingura de boabe de cacao crupe
  • menta pentru décor

 

Punem in bol pasta de pepene galben. Impartim suprafata de pasta in 4 si adaugam usor peste ingredientele fulgii de ovaz, boabele de cacao, faina de cocos si caju.

Deasupra punem afinele si apoi decoram cu menta.

 

Cand servim, amestecam bine toate ingredientele si ne bucuram de aroma minunata si senzatia racoroasa a acestui mic dejun de sezon.

 

*nu folositi ingrediente direct de la frigider. Lasati-le minim 30 de minute ca sa ajunga la temperatura camerei. Nu este sanatos sa consumam alimente reci, ca efect direct dau o digestie ingreunata si poate conduce la constipatie.